Heips! kaikki nyt otsikosta tietenki luulee et "se" ekakerta :D ei sentää sori pervot! ekalla kerralla tarkoitin siis ekaa blogiani ikinä :) tässä juuri lauantai makkaraa mutustan ilman leipää tietenkin... (terveellistä) TOTTAKAI! olen yrittänyt laihduttaa Jouluna kertyneitä vyötiäisiä kropastani mutta lujassa on. etenkin kun ainakun pääsee vauhtiin tulee joku taka isku ja kaikki alkaa taas alusta.. turhauttavaa KYLLÄ! viimeksi tulin kipeäksi ja viikon makoilin ja söin vain keittoja noo sit ku tervehyin niin ruoka alko taas maistua piikkusen liianki hyvin :( no sen jälkee aattelin et no nyt lähti. No eipä lähtenykkää tuli reilut 20c pakkaset ja into loppu siihen! Onneksi meille tulee koiranpentu maaliskuussa niin sitte on pakko liikkua koko loppu elämä. eli toivoa vielä on! ja itsehän tykkään liikkua ainut ongelma on sen lähtemisen kanssa. Yleensäkkin joudun huijaamaan itseni liikkumaan esim. Työn ohella tai vaikka sillä etten viitsi käyttä autoa. Salilla en ole ikinä käynyt edes nokkaa näyttämässä ja Uimahalleista on vain huonoja muistoja koska koko koulu historiani minua kiusattiin ja mikäs sen mukavampi kuin joutua olemaan alasti kiusaajiensa nähden!! plus kun murros iässä hiiren kokoinenkin ihminen tuntee olevansa hikoileva finnejä puskeva yltäpäältä karvainen mammutti. Moni nyt sitte tietenki miettii että paljonkohan minä painan. No kaunistelematta 67kg ja oon 160cm pitkä jep tiedän jo painoindeksi on koholla vastaus on lievästi ylipainoinen. ihan niinkuin se olisi eri asia kuin siinä lukisi olet lihava. miksei asteikot voi olla :

luuranko

nälkäkuolema

aliravittu

rimppakinttu

laiheliini

tavallinen

pulleva

pullukka

lihava

läski

voitiili

 

Saatan saada tästä hyvästä sontaa niskaani mutta ihan sama. mulla on itellä ollu anoreksia, ahmimishäiriö, ortoreksia ja tiedän kyllä että elämän voi ottaa vakavastikkin mutta ite en enää jaksa olla niin vakava kun silloin olin. nyt oon tyytyväinen jos saan 10kg pois :) tai kunhan nyt vatsan saisin semmoseksi mistä tykkään :) mun mielestä naisella kuuluukin olla muotoja niinku Tissit ja perse ja reidet. ja suurin osa miehistäkin on kuulema tätä mieltä. tässä kait tuli hyvä aloitus ensi kerraksi. seuraavalla kerralla avaudunkin sitten Narsistista. 

kiitokset niille ketkä lukivat <3

suklaa sopuli kiittä ja kuittaa :)